נתניהו מתייחס להיערכות למתקפה: אנחנו חזקים

איתי גדסי 2 Comment on נתניהו מתייחס להיערכות למתקפה: אנחנו חזקים

ראש הממשלה נתניהו על ההיערכות למתקפה איראנית משמעותית: "מערכות ההגנה שלנו פרוסות, אנחנו ערוכים לכל תרחיש, הן בהגנה והן בהתקפה. מדינת ישראל חזקה, צה"ל חזק, הציבור חזק"

צילום: MARC ISRAEL SELLEM/POOL
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (מוצאי שבת) להיערכות הדרמטית בישראל למתקפה איראנית ומבקש לשדר מסר מרגיע לציבור: "בשנים האחרונות, וביתר שאת בשבועות האחרונים, ישראל נערכת לאפשרות של תקיפה ישירה מאיראן. מערכות ההגנה שלנו פרוסות, אנחנו ערוכים לכל תרחיש, הן בהגנה והן בהתקפה. מדינת ישראל חזקה, צה"ל חזק, הציבור חזק.

"אנחנו מעריכים את ההתייצבות של ארה"ב לצידה של ישראל, וכן את התמיכה של בריטניה, צרפת ומדינות רבות אחרות. קבעתי עיקרון ברור – מי שפוגע בנו, אנחנו פוגעים בו. אנחנו נגן על עצמנו מכל איום ונעשה זאת בקור רוח ובנחישות.

"אני יודע שגם אתם אזרחי ישראל שומרים על קור רוח. אני קורא לכם לשמוע להנחיות פיקוד העורף. יחד נעמוד, ובעזרת ה' – יחד נתגבר על כל אויבנו".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אנחנו חייבים לעשות הכל ע"מ לסלק את הפלסטינים מארץ ישראל ! חייבים להתנהל בהחלטיות ובהתמדה ! פשוט למנוע מהם כל זכות חיים בארץ שלנו שכולם יודעים שנתנה לעם ישראל ע"י בורא עולם זו הלגיטמציה היחידה ואין בלתה ואין אפשרות אחרת ! ירדן היא מדינת האם שלהם !!! ואם אומות העולם יעשו כן ליהודים נשמח מאוד ויהי צודק !